
Prosíme využívejte nové možnosti nahlásit reklamaci ONLINE prostřednictvím aplikace výše na této stránce. Nejenom že získáte písemné potvrzení o nahlášení reklamace, ale systém k vaší reklamaci automaticky přiřadí konkrétní servisní organizaci, která bude váš požadavek vyřizovat. Příslušná servisní organizace Vás bude následně sama kontaktovat za účelem sjednání termínu návštěvy servisním technikem. Mimo jiné tak zajistíte systémové zaevidování reklamace, které je vzájemně prospěšné při jakékoliv komplikaci do budoucna. Online formulářem můžete objednat i placenou opravu pro spotřebiče po záruce a nebo objednat náhradní díl.
Preferujete-li však telefonickou komunikaci, můžete pro objednání placené opravy a nebo poptání náhradního dílu kontaktovat naše smluvní servisní partnery zde.
Servisní gestor - malé spotřebiče
/kávovary, varné konvice, domácí pekárny, kuchyňské váhy, topinkovače, odšťavňovače, kuchyňské roboty, mixéry, kráječe atd./
Kraj |
Firma |
Telefon na dispečink |
E-mail |
Zaměření |
Celá ČR |
FAST ČR, a.s.
Technická 1701
Říčany u Prahy, 251 01 |
323 204 120 |
servis.praha@fastcr.cz |
Malé spotřebiče |