Nejčastější dotazy

Co má společného Philco a Electrolux?
Philco je součástí portfolia značek patřících do skupiny společnosti Electrolux. Švédský Electrolux ovládl značku Philco před rokem 1990, od kdy je jejím globálním vlastníkem. České Philco je řízené společnosti Fast ČR, která od roku 2011 zastřešuje produkci, distribuci a servis spotřebičů značky Philco v 6 zemích Evropy. S cílem udržet kvalitu produktů na vysoké úrovni je na výrobu dohlíženo drobnohledem amerického licenčního oddělení společnosti Electrolux.

Původ značky Philco
Značka Philco pochází z americké Philadelphie a její kořeny sahají až do konce 19. století. V roce 2022 značka oslavila 130 let své existence. S historií značky zachycenou v hlavních milnících vývoje se můžete seznámit v sekci „O značce“ zde.

Naši prodejci v ČR
Nejbližšího prodejce najdete v sekci “Kde koupit” zde, kde naleznete naše partnerské tradiční kamenné prodejny, kuchyňská studia i internetové prodejce.

Záruka
Nad rámec dvouleté zákonné záruční lhůty nabízíme možnost získat zdarma prodloužený servis o další 3 roky. Celkem tedy 5 let bez starostí. Službu nabízíme pouze pro velké domácí spotřebiče a mikrovlnné trouby. Služba prodlouženého servisu je zdarma a jedinou podmínkou je včasná registrace. Pozdější registrace neumožňujeme. Více aktuálních informací najdete v sekci „Služby+“ zde, popřípadě kontaktujte svého prodejce.

Hlášení reklamace pro velké spotřebiče
Reklamace velkých domácích spotřebičů (praní, sušení, chlazení, mytí či vaření) doporučujeme nahlásit on-line přímo na našem webu v sekci „Reklamace a servisní opravy“ zde. Po nahlášení reklamace obdržíte potvrzovací e-mail s ID číslem vaší reklamace a zároveň kontakt na servisní organizaci, které bude vaše reklamace přidělena. Servisní technik vás bude kontaktovat nejpozději 3. pracovní den po nahlášení za účelem sjednání termínu opravy. Pokud nemůžete z jakéhokoliv důvodu vyplnit reklamační formulář sami, kontaktujte s nahlášením reklamace svého prodejce. Reklamace velkých domácích spotřebičů vyřizujeme prostřednictvím servisních partnerů v místě vašeho bydliště. Pouze ve výjimečných případech, u komplikovanějších oprav, se spotřebič odváží na dílnu servisního gestora.

Nespokojenost s průběhem reklamace
V případě, že se jedná o velký domácí spotřebič (praní, sušení, chlazení, mytí či vaření) postupujte následovně. Na e-mail servis@philco.cz popište problém, se kterým se potýkáte. Nezapomeňte uvést ID číslo vaší reklamace a my ji u příslušné servisní organizace prověříme. Pokud jste reklamaci hlásili jiným způsobem než on-line na našem webu a ID své reklamace neznáte, v takovém případě uveďte své kontaktní údaje, název i adresu prodejce a komerční název reklamovaného modelu.

Náhradní díly na velké spotřebiče
Náhradní díl a také placenou opravu po záruce si můžete pro velké domácí spotřebiče objednat on-line na našem webu v sekci „Reklamace a servisní opravy“ zde. V příslušném formuláři zvolte typ požadavku “objednávka náhradního dílu”. Preferujete-li však telefonickou komunikaci, můžete pro objednání placené opravy, nebo poptání náhradního dílu kontaktovat naše smluvní servisní partnery zde

Poradenství při výběru spotřebičů
Velmi rádi vám poradíme. Ideálně napište své požadavky či dotazy na email info@philco.cz a my vám následující pracovní den odpovíme. Nákup výrobků pak můžete zrealizovat prostřednictvím našich obchodních partnerů, jejich seznam naleznete v sekci “Kde koupit” zde. Můžete se na nás obrátit i telefonicky, v pracovní dny od 9:00 do 17:00 hod. na telefonním čísle +420 323 204 080.

Náhradní díly na malé spotřebiče 
Náhradní díl či příslušenství pro malé domácí spotřebiče můžete poptat a objednat písemně na tomto e-mailu  nd@fastcr.cz Váš požadavek bude zpracován servisní centrálou v Říčanech u Prahy, kontakt najdete v sekci „Podpora a servis“ zde.
Náhradní díly pro malé domácí spotřebiče můžete objednat i u svého prodejce.

Hlášení reklamace pro malé spotřebiče
V případě malých kuchyňských spotřebičů doporučujeme vadný výrobek dopravit k vašemu prodejci, reklamaci s popisem závady u svého prodejce zanechat, a my si jej v pravidelných intervalech svezeme do centrálního servisu. Prodejce vás bude kontaktovat, jakmile bude vaše reklamace vyřízená. Popřípadě můžete výrobek zaslat s popisem závady a kopií pořizovacího dokladu přímo na centrální servis v Říčanech u Prahy, kontaktní údaje najdete v sekci „Podpora a servis“ zde.

Zájem o B2B spolupráci
Rozšíření distribuční sítě samozřejmě vítáme. Pošlete nám svoje kontaktní údaje na adresu info@philco.cz a budete kontaktován naším obchodním zástupcem pro danou lokalitu.

Záruka na spotřebič používaný v komerčním prostředí
Neposkytujeme. Značka Philco disponuje pouze spotřebiči pro domácí použití. V případě používání domácího spotřebiče v komerčním prostředí  je výrobek bez záruky a případné náklady spojené s opravou jsou v plné režii vlastníka. Pokud tedy plánujete pořízení např. pračky do penzionu nebo myčky nádobí do firemní kuchyně, doporučujeme pořízení profesionálních spotřebičů k tomu určených.

Demontáž horního krytu pračky nebo chladničky
Horní deska u některých modelů demontovat lze. Uživatelé to poměrně často za účelem zasunutí pod pracovní desku dělají a problémy neevidujeme. Nicméně, demontáží se odkrývá veškerá elektroinstalace, čili doporučit toto nemůžeme. V případě vniknutí vody do výrobku riskujete jeho poškození na které se záruka nevztahuje.

Od kdy běží záruční lhůta 24 měsíců?
Pokud je zboží zakoupeno v kamenné prodejně, záruční lhůta 24 měsíců začíná běžet dnem nákupu zboží. Jestliže je zboží zakoupeno na e-shopu, záruční lhůta 24 měsíců začíná běžet dnem převzetí zboží. Spotřebitel je povinen toto prokázat, ideálně uschováním dodacího listu. Pokud zboží vyžaduje instalaci jiným subjektem než prodávajícím (např. některé elektrické a plynové varné desky), v takovém případě záruční lhůta počíná běžet až dnem instalace zboží. Spotřebitel je opět povinen toto prokázat, ideálně uschováním daňového dokladu k instalaci. Zákonnou podmínkou je, aby spotřebitel objednal instalaci do 3 týdnů od převzetí zboží.

Zákonná záruční doba počíná běžet od převzetí věci kupujícím (§ 621 věta první Občanského zákoníku (dále jen „OZ“).
Jestliže však má koupenou věc uvést do provozu jiný podnikatel než prodávající, začne záruční doba běžet až ode dne uvedení věci do provozu,
pokud kupující objednal uvedení do provozu nejpozději do tří týdnů od převzetí věci a řádně a včas poskytl k provedení služby potřebnou součinnost (§ 621 věta druhá OZ).

V reklamačním řízení se tedy můžeme setkat s nesouladem datumu pořízení (datum vystavení daňového dokladu prodávajícím) a skutečného datumu, od kdy běží spotřebiteli zákonná záruční lhůta. Ta může započít dnem převzetí zboží, popřípadě až dnem instalace zboží, tedy i několik dní po datumu uvedeném na daňovém dokladu.

Technologie Chlazení

Značka Philco představuje pokročilé technologie pro bezproblémový provoz až do -15 °C okolní teploty a udržení vždy optimálního klima uvnitř.

Technologii FrostProtection Philco poprvé představilo u truhlicových mrazáků. Nyní je dostupná také u vybraných modelů kombinovaného chlazení. Díky ní jsme schopni zákazníkům nabídnout kombinaci, jejíž mrazák bude fungovat až do -15 °C okolní teploty. Tedy přesně to, co na trhu chybí – přístroj, v jehož mrazáku můžete nechat potraviny i v nevytápěných prostorách bez obav z toho, že se zkazí. Mrazák funguje vždy, bez ohledu na okolní teplotu, například v nevytápěné chatě, kam jezdíte jednou za čas a nechcete neustále přivážet všechny potraviny. Některé si jednoduše necháte zmrazené.

Technologie Double NoFrost představuje dva oddělené výparníky, dva nezávislé ventilátory, dva oddělené okruhy v jedné kombinaci. Potraviny v lednici nejsou chlazeny studeným a suchým vzduchem vyrobeným v mrazáku, který vysušuje potraviny, zkracuje jejich skladovatelnost a poživatelnost. K tomu dochází u NoFrost kombinací. Vždy ideální klima v chladničce pro správné skladování čerstvých potravin, které nejsou vysušovány, to je technologie Double NoFrost, která uživatelům přináší jasný benefit – vyhodí méně čerstvých potravin a uspoří tak nemalé finanční prostředky. Všechny kombinace označené PCD s výškou 186 a 201 cm jsou vybaveny výše popsanými technologiemi.

Dalším prvkem je aktivní uhlíkový filtr MaxiFresh, který absorbuje pachy a zlepšuje tím hygienu a zdravé prostředí v chladničce. Můžete bez obav skladovat  i potraviny s výrazným aroma. Top model PCD 3602 ENFDX v odstínu tmavého nerezu je navíc vybaven ionizátorem IonFresh, který přispívá k prodloužení trvanlivosti a čerstvosti potravin tím, že ničí většinu bakterií v chladničce a neutralizuje zápach z potravin.

Za samozřejmost u DoubleNoFrost chlazení Philco lze považovat MultiAirFlow. Technologii zajišťující rovnoměrné rozložení studeného vzduchu. Díky tomu nemusíte přemýšlet, kam kterou potravinu umístit a která snese vyšší teplotu. MulTiAirFlow jednoduše zajistí, že všechny potraviny jsou chlazeny rovnoměrně studeným vzduchem.

Speciální zásuvka FreshStore umožňuje nastavení úrovně vlhkosti uvnitř, ovoce a zelenina v ní uskladněné tak zůstávají déle čerstvé, nemění svůj tvar, barvu, zachovávají si vitamíny.

Zásuvka Meat & Fish s teplotou kolem 0 °C slouží ke skladování čerstvého masa a ryb, které spotřebujete během tří dnů, a zároveň slouží ke správnému rozmrazení hluboce zamrazených potravin.

Kombinované chladničky Philco s šířkou 54 cm jsou vybaveny LowFrost technologií. Díky nové konstrukci výparníku v mrazáku je zajištěno rovnoměrnější  a účinnější mrazení, jehož výsledkem je nižší spotřeba, ale především konec nutnosti častého odmrazování.
 
Double NoFrost - chladničky

Double No Frost

Chladnicky Philco s DoubleNoFrost systémem - to jsou dva nezávislé výparníky a dva nezávislé ventilátory. Zajistí vždy optimální klima bez vysušování a námrazy v chladničce i mrazáku.
NoFrost - chladničky

No Frost

Beznámrazový systém chlazení NoFrost zajišťuje, že odmrazování přístroje není nutné. Ani při častém otevírání dveří chladničky či mrazničky se na jejích stěnách nebude usazovat námraza.
LowFrost - chladničky

Low Frost

Nová konstrukce výparníku LowFrost zajišťuje rovnoměrnější a účinnější mrazení, jehož výsledkem je nižší spotřeba, ale především konec nutnosti častého odmrazování.
FrostProtection - chladničky

Frost Protection

Inovativní technologie FrostProtection umožňuje správné fungování spotřebiče až do -15 °C okolní teploty, třeba celoroční provoz v garáži nebo na chalupě.
Filtr MaxiFresh - chladničky

Filtr Maxi Fresh

Filtr MaxiFresh je ideální pohlcovač pachů, který spolehlivě neutralizuje pachy a vůně, ale také chrání potraviny před viry a nežádoucími bakteriemi, a pohltí prach uvnitř přístroje.
MultiAirFlow - chladničky

Multi Air Flow

Stará se o aktivní cirkulaci vzduchu, rovnoměrné rozložení studeného vzduchu a udržení optimálního klima. Potraviny v chladničce tak můžete umístit kamkoliv.
FreshStore - chladničky

Fresh Store

Přihrádka pro skladování ovoce a zeleniny je vybavena ovládáním pro nastavení množství proudícího vzduchu, který udržuje jejich přirozenou vlhkost a prodlužuje čerstvost.
SuperCool - chladničky

Super Cool

Umožňuje nastavit režim rychlého chlazení nebo chlazení velkého množství potravin.
SuperFreeze - chladničky

Super Freeze

Umožňuje nastavit režim rychlého zmrazení potravin pro maximální zachování živin i čerstvé chuti.